JOGA

Ciemnowłosa kobieta w pozycji dziecka kładzie dłonie na różowej macie i oddycha miarowo.

JOGA

Praktyka jogi jest dla każdego niepowtarzalnym osobistym przeżyciem, indywidualna ścieżką rozwoju. Ciało łączy się z ruchem, umysłem i oddechem doprowadzając w efekcie do poczucia równowagi, odprężenia i harmonii. Aby zacząć, nie musisz być elastyczny, silny, zwinny czy rozciągniętym to dzięki, ćwiczeniom pod okiem nauczyciela będziesz kształtować te cechy.

Zajęcia prowadzone są metodą Iyeangara.

Nie musisz wykonać docelowej pozycji – położyć dłoni na ziemi, dotknąć głową golenia etc., ale w każdej części ciała, w każdym układzie, dosłownie w każdej komórce – musi nastąpić odpowiednia praca. Wtedy i tylko wtedy praktyka będzie transformująca. Rezultaty praktyki są zawsze indywidualne, zarówno ich zakres jak i czas. Jest  kilka efektów dobrze zaplanowanej i przeprowadzonej pracy, co potwierdzają niemal wszyscy ćwiczący po kilkumiesięcznej praktyce: poprawa kondycji i gibkości, koordynacji ruchowej, poprawa postawy i symetrii ciała, poprawa funkcjonowania narządów wewnętrznych,  stanu kręgosłupa i stawów, zmniejszenie napięcia nerwowego, poprawa koncentracji i stabilności emocjonalnej oraz wzrost witalności i pozytywnegonastawienia do siebie i otoczenia.

Praktyka jogi pozwala na złapanie równowagi, daje spokój, pozwala na wyciszenie i kontemplacjęchwili, na bycie tu i teraz. Na zajęciach koncentrujemy się na precyzyjnym wykonywaniu każdego ruchu, dbamy o najmniejszy detal, co sprzyja pełnemu wyciszeniu i stopniowej eliminacji stresu.

PROWADZĄCA: Magdalena Niemczyk