fbpx

Jako Centrum Sztuki i Rekreacji MOVYTZA oferujemy wysokiej jakości zajęcia ruchowe. Aerial Joga, Pilates CORE, Joga, Taniec oraz Fitness w Rybniku. Ponadto organizujemy wydarzenia kulturalne dla dzieci i dorosłych.

+48 692 769 545 ul. kard. Bolesława Kominka 43a, Rybnik Pon. - Ndz. 9.00 - 21.00
Znajdziesz nas
Image Alt

Fly Fitness®

Fly Fitness®

Zajęcia grupowe na szarfach akrobatycznych/hamakach. Ćwiczenia rozpoczynają się dynamiczną rozgrzewką, po której następuje część główna: wzmacnianie z użyciem ciężaru własnego ciała oraz nauka figur podstawowych. Zajęcia zakończone są wyciszeniem i relaksem w formie kołysania. Fly Fitness® to połączenie intensywnego treningu przy energicznych rytmach ze wzmacnianiem całego ciała. 

Zajęcia na szarfach nie tylko doskonale wyrzeźbią Twoją sylwetkę, podniosą poziom endorfin w Twoim organizmie, ale i wpłyną kojąco na umysł po ciężkim dniu w pracy! 

Zasady bezpieczeństwa na zajęciach typu Aerial:

  1. Na zajęcia organizowane w Centrum należy przychodzić punktualnie. To ważne, aby wszyscy zaczęli rozgrzewkę i wysłuchali instrukcji instruktora w jednym czasie. Ze względu na bezpieczeństwo oraz komfort osób ćwiczących, spóźnieni nie będą mogli dołączyć do zajęć. Zasada ta dotyczy zwłaszcza tych, którzy po raz pierwszy będą uczestniczyć w zajęciach Fly Fitness®. Prosimy o przybycie do Centrum 15 minut przed zajęciami.
  2. Przed zajęciami należy zdjąć biżuterię. Może ona uszkodzić chusty do ćwiczeń typu Aerial.
  3. Kursanci ćwiczą boso, ćwiczenie w skarpetkach grozi poślizgnięciem.
  4. Kursanci zakładają przylegający pozbawiony suwaków i dekoracji strój, koszulkę z długim rękawem.
  5. Na zajęcia należy przychodzić z krótkimi paznokciami.
  6. Kursanci zobowiązani są do słuchania i wykonywania poleceń instruktora.
  7. Do wiązania włosów zaleca się używania gumek.
  8. Nie należy przychodzić na zajęcia z chorobami dermatologicznymi, ranami i innymi uszkodzeniami skóry. Wpływa to na ryzyko pogorszenia sytuacji zdrowotnej u Kursanta oraz uniemożliwia higieniczne korzystanie ze sprzętu w Centrum.
  9. Na 3 godziny przed zajęciami w Centrum nie należy spożywać posiłków ani pić napojów gazowanych.

PRZECIWSKAZANIA: Jaskra, ciąża, menstruacja, operacja przebyta w ciągu ostatnich 3 miesięcy, choroby serca, przebyty zawał, bardzo niskie lub bardzo wysokie ciśnienie, niedawno odniesiony uraz głowy, skłonność do mdlenia, zawroty głowy, osteoporoza, zespół cieśni nadgarstka, zapalenie zatok przynosowych, dyskopatia, przepuklina rozworu przełykowego, zapalenie stawów, botox w ostatnich 6-ciu godzinach, choroby układu nerwowego, nadwaga (>90 kg)

Korzyści

Wyzwanie w treningu

Urozmaicenie zajęć jogi oraz innych form ruchu

Dużo radości i satysfakcji podczas zajęć

Dla kogo?

Dla osób sprawnych fizycznie

Dla osób, które uczestniczyłu w zajęciach jogi, pilatesu czy np. Pole Dance

Dla osób bez zawrotów głowy i innych przeciwskazań

Instruktorzy

Sandra Nestorowicz

Jest wykwalifikowanym instruktorem fitness. Ukończyła kurs w Warszawskiej Akademii Sportu. Brała udział w licznych szkoleniach oraz kursach związanych z fitnessem oraz odżywianiem. Jest osobą związaną ze sportem od lat. Jako dziecko brała udział w licznych olimpiadach sportowych, później jej pasją był taniec, obecnie głęboko w sercu zakorzenił się fitness. Do każdej osoby na sali podchodzi indywidualne. Pragnie, by każdy wyszedł z zajęć zadowolony, dumny i z przekonaniem, że może absolutnie wszystko!