fbpx

Jako Centrum Sztuki i Rekreacji MOVYTZA oferujemy wysokiej jakości zajęcia ruchowe. Aerial Joga, Pilates CORE, Joga, Taniec oraz Fitness w Rybniku. Ponadto organizujemy wydarzenia kulturalne dla dzieci i dorosłych.

+48 692 769 545 ul. kard. Bolesława Kominka 43a, Rybnik Pon. - Ndz. 9.00 - 21.00
Znajdziesz nas
Image Alt

Zdrowy Kręgosłup

Zdrowy Kręgosłup

Zajęcia Zdrowy kręgosłup to program ćwiczeń, który ma na celu wpłynąć korzystnie na postawę ciała, zredukować dolegliwości bólowe w okolicy kręgosłupa, a także rozluźnić i usunąć przykurcze mięśniowe. W czasie zajęć wykorzystywane są ćwiczenia pomagające zwiększyć przestrzenie między tzw. dyskami kręgosłupa, a poszczególnymi kręgami, co  prowadzi ostatecznie do zniwelowania bóli w kręgosłupie, wynikających z siedzącego trybu życia.

Za sprawą odpowiednio dobranych ćwiczeń, każdy uczestnik, w miarę swoich możliwości, pracuje nad wzmocnieniem mięśni głębokich ciała, które mają ogromne znaczenie dla odciążenia kręgosłupa. W trakcie treningu Zdrowy kręgosłup uczestnicy pracują nad całym ciałem – rzeźbą pośladków, wzmocnieniem nóg, rąk, barków, brzucha i klatki piersiowej. Choć ćwiczenia proponowane podczas treningu nie są intensywne pod względem tempa, bywają męczące. Efekty są jednak warte zachodu – regularne uczęszczanie na zajęcia skutkuje wzmocnieniem szkieletu mięśniowego, poprawą sylwetki i lepszym samopoczuciem. Program Zdrowy kręgosłup to połączenie przyjemnego z pożytecznym.

Korzyści

Zniwelowanie najczęstszych przyczyn bólu kręgosłupa

Rozruszanie całego ciała

Nauka wprowadzania prawidłowych nawyków

Dla kogo?

Dla każdego, kto może uczestniczyć w zajęciach grupowych

Dla grup ryzyka, np. seniorów, kobiet po porodzie, osób po rehabilitacji

Dla osób szukających aktywnych form relaksu

Instruktorzy

Marta Brzezinka

Od 11 lat zajmuje się jogą. W czasie studiów z fizyki medycznej w Krakowie, zgłębiała fizjologię i anatomię człowieka i to właśnie wiedza o tym, jak funkcjonuje ludzki organizm pogłębiła jej zainteresowania tą dziedziną.

Praktyka Vinyasa Jogi po 1,5 roku zaprowadziła ją do bardziej zaawansowanej formy – Power Jogi w szkole Ashtanga Yoga Kraków, gdzie doskonaliła swoje umiejętności pod okiem Michała Kątskiego. Do łagodniejszych odmian jogi wróciła w okresie ciąży – zaczęła zgłębiać tajniki jogi dla kobiet w ciąży w studio licencjonowanej nauczycielki jogi metodą B. K. S. Iyengara – Katarzyny Pilorz. Do macierzyńskiej przerwie do regularnego prowadzenia grup wróciła poprzez Hatha Jogę.

Ukończyła kurs doszkalający u Katarzyny Pilorz, obecnie szkoli się na kursie nauczycielskim jogi Iyengara u tej samej “superwizorki“.

Prowadziła zajęcia Vinyasa Jogi w Domu Kultury w St. Croix, Jogi Ogólnej w katowickiej szkole jogi Joga Życia oraz zajęcia relaksacji w IMI Strefa Aktywności.

Swoją wiedzę sukcesywnie pogłębia na warsztatach z Ewą Wardzałą, Aleksandrą Kubicą, Wojtkiem Kaczmarzykiem oraz na wyjazdach jogowych.