O REALIZACJI
RZEcommerce to największe wydarzenie e-commerce w południowo-wschodniej Polsce, które odbędzie się 6 marca 2025 roku w G2A Arenie w Jasionce koło Rzeszowa. Celem konferencji jest dostarczenie praktycznej wiedzy specjalistom z branży, szukającym skutecznych strategii zwiększania przychodów i optymalizacji kosztów w e-commerce.
Organizatorzy, firma Orange West, zwrócili się do MOVYTZA z prośbą o opracowanie kreatywnych zaproszeń, które będą odzwierciedlały klimat wydarzenia i wyróżniały się na tle standardowych projektów.
Briefing klienta
Organizatorzy wskazali na motyw przewodni inspirowany kalifornijskim stylem życia – zachód słońca, palmy, słońce, plaża – oraz żywy, pomarańczowy kolor. Założeniem było przygotowanie trzech wersji zaproszeń o różnym stopniu skomplikowania, odpowiadających różnym budżetom.
Nasze podejście
Zespół MOVYTZA postawił na pomysłowe i interaktywne rozwiązania, uwzględniające zarówno estetykę, jak i angażujące doświadczenie użytkownika (UX). Rozważaliśmy różne koncepcje, w tym:
- Zaproszenia w formie kapsuły z piaskiem kinetycznym.
- Personalizowane USB z drewna stabilizowanego,
- Personalizowane stemple,
- Magnetyczne pudełka z wiadomością w buteleczkach.
- Pop-up papercraft przedstawiający scenę zachodu słońca.
Przedstawiliśmy kilka wizualizacji, za pomocą których klient miał możliwość wyboru najbardziej ciekawej dla niego opcji.
Proces realizacji
- Spotkania i konsultacje: Regularnie kontaktowaliśmy się z klientem w celu doprecyzowania oczekiwań, harmonogramu oraz szczegółów projektu.
- Tworzenie prototypów: Opracowaliśmy wizualizacje koncepcji i uzyskaliśmy feedback klienta, który szczególnie docenił elementy związane z piaskiem oraz efekty 3D.
- Optymalizacja kosztów: W odpowiedzi na potrzeby budżetowe klienta, przygotowaliśmy bardziej ekonomiczną wersję projektu, rezygnując z droższych elementów, takich jak tłoczone stemple.
Rezultat
Zaproszenia, ostatecznie zatwierdzone przez klienta, stanowiły atrakcyjną mieszankę wizualnego efektu „wow” i interaktywności, zgodnie z identyfikacją wizualną konferencji. Boxy zostały dostarczone wraz z dodatkowymi możliwościami personalizacji i miejscem na gadżety reklamowe.